مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-29حوادث

کشف 41 اصله چوب آلات جنگلی از قاچاقچیان با سابقه در آستارا


سرپرست اداره منابع طبیعی آستارا، از کشف و ضبط تعداد 39 اصله چوب آلات قاچاق از گونه انجیلی و تعداد دو اصله از گونه بلوط در روستای عسکردآباد شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره منابع طبیعی آستارا، از کشف و ضبط تعداد 39 اصله چوب آلات قاچاق از گونه انجیلی و تعداد دو اصله از گونه بلوط در روستای عسکردآباد شهرستان خبر داد.

تورج سفرکار در گفت وگو با ایسنا، از کشف و ضبط تعداد 39 اصله چوب آلات قاچاق از گونه انجیلی و تعداد دو اصله از گونه بلوط در روستای عسکردآباد شهرستان آستارا خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا همچنین موفق به کشف و ضبط چوب آلات جنگلی به میزان دو استر هیزم از گونه لرگ در منطقه لوندویل شدند.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا همچنین تعداد 15 اصله گرده کاتین از گونه لرگ و 15 اصله گرده کاتین از گونه خرمندی را در منطقه باش محله که به صورت زیرکانه در دره ای استتار شده بود، کشف کردند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا، متخلفین را از قاچاقچیان با سابقه چوب آلات جنگلی دانست و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 41 اصله چوب آلات جنگلی از قاچاقچیان با سابقه در آستارا

کشف 41 اصله چوب آلات جنگلی از قاچاقچیان با سابقه در آستارا